Marketing w Kulturze 2021
25 January 2021

Rozmowy o pracy w kulturze

Grzegorz Jędrek z  wniedoczasie.pl zaprosił mnie do udziału w rozmowie o tym, jak wygląda praca w instytucjach kultury. Zapis spotkania możecie obejrzeć tu:

Oficjalny opis wydarzenia:

Jak pracować w kulturze? W instytucji, w firmie, w fundacji, na freelansie? Jakie mamy problemy i jakie przed nami są szanse? Dokąd ta praca w kulturze zmierza? Wygadajmy się trochę.
Praca w kulturze to temat rzeka i to rzeka częściej rwąca brzegi niż spokojna. Do rozmowy o pracy w kulturze zapraszamy Was, ale mamy też gości i gościnie, które swoim doświadczeniem mogłyby obdzielić kilkanaście innych osób. Poprosimy ich by pogadali o tym, jakie drogi przeszli /przeszły, by być tam, gdzie teraz są, z czym to się wiązało i czego po drodze się nauczyli/nauczyły.
Spotkanie odbędzie się na platformie ZOOM i będzie trwało ok 1,5 godziny. Nie będzie streamu na Facebooku, a udział wziąć może do 100 osób. Po wstępnej, moderowanej dyskusji mocno zapraszamy do zadawania pytań i dzielenia się własnymi doświadczeniami.
-------------
(Grafika https://vectorove.com/ - dziękujemy Grafmag)
-------------
W spotkaniu wezmą udział:

Marta Bańka - kierowniczka działu komunikacji i promocji w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, współorganizatorka ogólnopolskiej konferencji Marketing w kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka.
Ewelina Jurasz - absolwentka kulturoznawstwa i zarządzania, Inkubatora Animacji Kultury oraz XIV edycji Programu Liderzy PAFW. Koordynatorka Rzeszowskiego Inkubatora Kultury w Estradzie Rzeszowskiej (2013-2015), dyrektorka Miejskiego Centrum Kultury w Boguchwale (2015-2018), od 2018 roku dyrektorka Biura Wystaw Artystycznych w Krośnie i wykładowczyni w Uniwersytecie Rzeszowskim (Instytut Historii, kulturoznawstwo). Od 10 roku życia recytatorka, a od 3 lat mama.
Paulina Milewska - Specjalistka ds. promocji, animatorka czytelnictwa, bibliotekarka, miejska rowerzystka. Autorka licznych artykułów (ponad 50 tekstów fachowych i naukowych), prelegentka na ponad 30 konferencjach ogólnopolskich, trenerka prowadząca warsztaty dla pracowników bibliotek różnego typu. Obecnie pracuje w Centrum Informacyjno-Bibliotecznym UM w Łodzi jako spec. ds. marketingu oraz w organizacji pozarządowej - członkini zarządu Fundacji Fenomen, koordynatorka projektów z zakresu kultury. Pomysłodawczyni i realizatorka kampanii Odjazdowy Bibliotekarz (od 2010 r.), Bicycool Library (od 2012 r.), Fenomenalna Biblioteka (od 2016 r.). Od 2020 r. członkini Stowarzyszenia Labib.
Monika Serafin - współtwórczyni konferencji „Marketing w Kulturze”, największego tego typu wydarzenia w Polsce. Przez lata związana z Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie odpowiadała za strategię i promocję online. Zainteresowana Employer Brandingiem i współczesnym marketingiem internetowym. Lokalna przewodniczka po galerii murali na Zaspie, jednej z dzielnic Gdańska.
Robert Strębski - Specjalista ds. organizacji i promocji / Koordynator ds. mediów społecznościowych w Kutnowskim Domu Kultury. Z branżą związany od 6 lat.
Joanna Tabaka - Specjalizuje się w przełamywaniu barier w dostępie do kultury poprzez edukację pracowników instytucji kultury i przedstawicieli samorządów. Przeprowadziła ponad 100 warsztatów i spotkań z zakresu promocji kultury, rozwoju publiczności i działań proekologicznych dla instytucji kultury w całej Polsce. Jako ekspertka była zapraszana do udziału w ogólnopolskich konferencjach i publikacjach. Dwukrotnie uzyskała stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Prowadzi dwa blogi na Facebooku: „Widok na Widownię” (od 2015 r.) i „Zielona Instytucja Kultury” (od 2020 r.).

Współpraca organizacyjna: Joanna Ciesielka